goldstar pro Tagged: [email protected] This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 1 year, 4 months ago by Grace Support. Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total) Author Posts December 16, 2024 at 10:11 pm #54933 carlosbotello2Participant Buenas tardes he comprado el tema Goldstar PRO pero cuando lo trato de importar la pagina de inicio sale diferente a como deberia de ser me pueden ayudar porfavor https://esmeraldasmc.com/home-2/ envió link de como queda, tengo una pagina de inicio provisional que hice.. pero yo quiero la del tema December 17, 2024 at 8:21 am #54937 Grace SupportKeymaster Hi, Please send your website URL and WordPress admin login details at [email protected] so we can check and assist you quickly. Regards Grace Themes December 18, 2024 at 1:52 pm #54984 Camilo ChristianParticipant Hi, I would like to showcase my website, for a short period of time. I was wondering if it would be possible to offer a discounted or lower-priced package for this duration. Please let me know if there are any flexible options available. Thank you! December 19, 2024 at 4:45 am #54997 Grace SupportKeymaster Where do you want to display your website? Author Posts Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total) You must be logged in to reply to this topic. Log In Username: Password: Keep me signed in Log In